halwa telinga

Wednesday, November 4, 2009

Facebook oh! Facebook


Salam..

Sejak join Facebook terpinggir pulak blog aku ni...hehehe..apa taknya member2 yanbu semuanya dok pakat ngadap FB,maka aku yang pada mula nya tak tertarik menarik ko mmg debummmm!!(ehh ye ke lirik ni??)joinnnnn...tambah-tambah pula bila jumpa kawan-kawan masa sekolah rendahhh..fuhhh sekolah rendahhh tuu bayangkan berapa lama kami terpisah..tentunya mereka-mereka semua sudah bergelar ayah dan ibu lah kan..dr comel-comel dulu ada yang dah kembang (terutama akulaaa)kakaka..ada yg masih mantain..ada yang mengejar kejayaan demi kejayaan, ada yang sambung lagi belajar sampai PHD..fuhhh bangga sehhhh...

Tak kurang juga jumpa kawan-kawan sekolah menengah dan juga masa di Universiti dulu...

Paling best bila jumpa Cikgu sekolah dahulu..hehehe Cikgu kesayangan lagi tuuu..hehehehe..Apa Kabar Cikgu???hehehehe..FB oh! FB..

Dalam pada tue aku dah mula ikuti kelas bahasa arab walau aku sepatah haram blurrr jek kadang2 & no basic for arabic maka aku harunggg juga tau!..selagi boleh tuntut ilmu selagi tu lah ku tuntut.Terima Kasih ustaz Kamarul huhuhuhu..terima anak murid tua nie..hehehe.Alhamdulillah bak kata Jamilah kerana kelas bahasa arablah anak-anak ko da ubah timing tido seperti orang lain..syukurr bangat aku...Tapi tu arr bila keje pagi hubby ku ini terpaksa menahan malu menangguk rumah Fazimah pepg buta..kul 6.30 dah ada dalam Umah yekkk kawan-kawan..kikikiki..al maklum aku ni pemalu oooo...maaf lah imah yekkk aku terpaksa datang awal bila hubby keje pagi daaa..hehehe..Maaf juga yek Tn Haji Ghazz..hehehee..

Untuk tempoh masa tak update nie,aku banyak ke Madinah..jejalan sampai kena halau balik Yanbu minggu lepas..mana lah tahu local takleh bermalam kan..Pak polisi pun patut2lah kat kitaorg nie..nak bermalam 2 malam dah jadi satu malam jek..tergagap-gagap owner hotel nak bercakap suh balikkk...kikikikiki..Tak mengapalah berilah peluang pada mereka-mereka yang menunaikan HAJI tahun nie...menikmati kedamaian ketenangan di Kota Madinah.

Buat kawan-kawan yang bakal menunaikan Fardhu Haji Tahun nie..Jamilah, Zura, Nett, Za(Wan Zemi), Kak Imah, Kak Su dan sesapa yang tak kusebutkan..SELAMAT MENUNAIKAN FARDHU HAJI dengan penuh kekusyukan, keinsafan,kerahmatan dari ILAHI..Moga diberikan Haji yang Mabrur..Doakan aku dan suami akan di panjangkan usia tahun hadapan untuk menunaikan Fardhu Haji nanti..Insya ALLAH.

No comments:

Jenguk-jenguk gak cete yang lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...