halwa telinga

Friday, June 3, 2011

Episode pertama perjalanan percutian kami di Malaysia




As Salam..

Masih lagi berkisar tentang percutian kami di Malaysia,kalini saya bertemu dengan sahabat lama saya zaman sekolah rendah dan tingkatan satu dahulu. Pertemuan kami kali ni setelah hampir 13 tahun, dipertemukan di wad hospital. Zuriana Ali sahabat saya mengalami kemalangan. Alhamdulillah syukur dia selamat hanya patah ibu jari kaki dan mengalami kebengkakan pada kaki beliau. Masa yang terbatas kerana saya perlu bekejar pulang ke rumah sementelah esok hari majlis perkahwinan adik lelaki saya.

Mohon agar kita akan dipertemukan lagi zu. Dah besar anak-anak zu. Panjang umur kau bermenantu dulu zu. hehehehe...

No comments:

Jenguk-jenguk gak cete yang lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...