halwa telinga

Thursday, December 8, 2011

Kenapa??Mengapa??

Assalammualaikum semua..

Apa yang kenapa? APa yang Mengapa?....hehehe

Haiii..Roslinda M Shariff Kenapa kau bikin hati aku penasaran beb...Kenapa kau bagi aku link itu??Kenapa???hahahaha....aku sudah buka itu blog Kafe berulang-ulang kali sampai lebam...Aku rasa aku sudah banyak tertinggal laaaa .. Semua best-best belaka...Kita leh buka satu perpustakaan lah Linda...huhuhu

Aku mahu beli...aku mahu order kakaka...esok satu bagasi penuh ngan"dia" hahahaha...en kamal harap maklum! huahuahua

Meh layan apa yang Kenapa? dan apa yang Mengapa tu meh meh...

Miraney Dania...adakah ko berminat sama ingin memilikinya hehehehe...


harus layannnn....Saya pilih yang itu...saya mahu yang ini...semua saya mahu boleh????

Sekian....

2 comments:

Ejalz said...

amboii... nak siap masuk list nampak... projek mega masa cuti ke? hehehe... saya pun ada a few novels tapi kat ipoh laa.. kalaulah umah kita dekat, leh kita tuko2 kan....

KAHERAH said...

ejalz..erah ada novel2 kat umh ni skrg..kalau nak boleh jek nak pass ni..nak tak??tapi novel melayu laaa hehehehe

Jenguk-jenguk gak cete yang lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...