halwa telinga

Wednesday, April 4, 2012

Tercipta Untuk Ku


Menatap indahnya senyuman diwajahmu
Membuat ku terdiam dan terpaku
Mengerti akan hadirnya cinta terindah
Saat kau peluk mesra tubuhku

Banyak kata
Yang tak mampu kuungkapkan
Kepada dirimu

Aku ingin engkau slalu
Hadir dan temani aku
Disetiap langkah
Yang meyakiniku
Kau tercipta untukku
Sepanjang hidupku

Aku ingin engkau slalu
Hadir dan temani aku
Disetiap langkah
Yang meyakiniku
Kau tercipta untukku
Meski waktu akan mampu
Memanggil seluruh ragaku
Ku ingin kau tau
Kuslalu milikmu
Yang mencintaimu
Sepanjang hidupku

Aku ingin engkau slalu
Hadir dan temani aku
Disetiap langkah
Yang meyakiniku
Kau tercipta untukku
Meski waktu akan mampu
Memanggil seluruh ragaku
Ku ingin kau tau
Kuslalu milikmu
Yang mencintaimu

5 comments:

Ejalz said...

Erah... macam lirik lagu jek.... ye ke...?
tapi kalu tuju kat abe K... nak like banyak kali nih... hehehe...de

Unknown said...

kak erah best nye lagu

KAHERAH said...

Ejal

kakakaka..aah lirik lagu kumpulan UNGU..mendalam sungguh lirik dia ni laaaa hehehe..emm tujukan pada si dia "K" hehehehe

Rin ye dgr melodi nye..hiburan2 gak tp jgn sampai jadi najis..hehehe..

inc3 said...

Smlam mode Hilman Yoong.ari ni mu amik hati Mr. K ye.hihi..

KAHERAH said...

Babe...ko mcm tahu eik aku nak mengambil hati Mr K..manalah tahu babe..dia bagi percutian ke eroupe plak tahun depan...tgk saje tahun ni rata2 org yanbu g europe babe..

babe jom eroupe next yr hehehe..(boleh Mr kamal n Mr Mohsen?)huahuahua

Jenguk-jenguk gak cete yang lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...