halwa telinga

Saturday, February 2, 2013

Samsung Galaxy Camera review

Assalammualaikum semua...

hehehehe Roslinda M shariff....Daa sudahhh dia da kasi masuk pasal samsung galaxy camera dia! (jangan marahh hahhh) kikikiki..

Alhamdulillah terima kasih en suami kerana menyeperas kan shaye dengan hadiah ini!! shaye mmg tertunggu-tunggu kekeke...pasni saya snap2 k..

actually tak byk bezanye ngan samsung galaxy tab n galaxy tab 10.1 yg saya miliki...semua nye lebih kurang sama jika kita guna aplikasi kameranye...cuma yg ni lebih advance,lebih cantik n leh guna pakai mcm dslr jugak...so far saya mmg serasi dengan keluaran samsung...untuk dua galaxy sebelum ni alhamdulillah semua ok dan bateri tahan 2-3 hari walau budak2 ni bantai pulun tengok upin ipin yang di upload ke tab tu...so inilah gadget terbaru shaye untuk next vacation nanti hahahaha....kaler biru gelap pilihan encik suami...hehehe.TQVM en.suami sekali lagii untuk hadiah terbaru ini....dapat hadiah sayangg, tak dapat hadiah jangan tak sayang pulakk yek tak??kakakaka mana bleh tak sayanggg mesti sayanggg...sehidup semati kita bersama en suami ku sayanggg....




3 comments:

Ejalz said...

wahh...wah....wahh.... dapat kamera baru lak... teropong pun dah clear, dpt lak kamera baru.. apa lagi... klik-klik, snap-snap la banyak-banyak... hehe...

Linda said...

Haaah...kan dah kluo cite samsung dia.ekeke...pasni rajin2 belajo, dah pandai baru pergi negara tulip tu.haha..


Dulu aku verangan nak beli dslr.mosen suruh baca betul2 baru boleh beli.tapi sebab aku ''memang rajin' bergambo terus malas nak beli.keh3x.. Slalu bila bejalan aku lg gemor ke hulu ke hilir,tak perasan kat tangan ada kamera.haha..skg kamera bateri dah rosak,selamat aku.

Enjoi ur new camera babe!

KAHERAH said...

Ejal..

hahhh tula pasalll...betul2 clear ni...abes semua gambo nak amik...kamal sampai cakap "anak2 abah da dilupakan mama sibuk nga kamera baru dia hahahaha..."

Babe..

kekeke..spt yg kita story mory semalam...kelakau lak segala mcm aku nak snap...ko percayalaaa abes trip esok kamera ni pun aku tak pandang kekekeke...nak amik gambo tulip kangggg...huahuahua

Jenguk-jenguk gak cete yang lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...