halwa telinga

Monday, June 2, 2008

Dina Bakal Dapat Adik!

Alhamdulillah....

Syukur bagi kami suami isteri. Akhirnya penantian kami untuk menimbang cahaya mata kedua di makbulkan Tuhan. Terima Kasih pada Untie Kiah yang bersusah payah mendoakan aku di Hijr Ismail dan di tanah Suci khasnye...Akhirnya aku mengandung! Suami tersenyum gembira..Dina pula da mula gelar dirinya KAKAK DINA..tergelak aku...hampir dua tahun kami berusaha akhirnya mungkin berkat suami nak ke Yanbu maka ALLAH kurniakan anugerah berganda buat kami...Syukur Tuhan...Harapan aku agar kandungan kali ini akan berjalan lancar,sihat dan selamat semuanya tanpa suami menemani aku kelak.

Tak sangka pula kunjungan aku ke klinik Dr Iddruss hanya sekadar nak amik ubat haid sebab aku fikir haid aku lewat sebab bulan lepas begitu juga...Tiap2 bulan buat UPT hasilnye negative jadi cuma bulan lepas jek aku lewat 3 minggu so aku pk da ngandung rupenye tidak..Doktor bekalkan ubat haid...tu yg aku fikir bulan nie pun sama jugak...Test2 doktor menjerit...ehhh awak mengandung!!! Ya ALLAH betapa aku syukur..gembira..sampai dua klinik suami bawa untuk mengesahkan kehamilan. Doktor siap kate kalau kita bersabar,besabar dan terus bersabar akan tetap ada rezeki buat kita..Ya! Yang penting doa kita pada TUHAN.

ALLAH menangis kesyukuran aku. Ini pun masih tak percaya lagi nie..kekekekek..sebab aku tak rasa apa2 perubahan pun malah alahan macam masa mengandungkan dina. Da 8 minggu maka due date aku 12 januari 2009...Syukur Tuhan...Syukur...Malah aku memang dah lama bernazar jadi aku akan tunaikan....

Buat kawan-kawan doakan kesejahteraan aku dan baby yang ku kandung nie...Buat kawan-kawan doakan aku kuatkan hati, doakan aku dan baby sentiasa sihat dan selamat.

TERIMA KASIH TUHAN..TERIMA KASIH ATAS ANUGERAH YANG TAK TERHINGGA INI!
AKU AKAN JAGA AMANAH YANG KAU BERIKAN SEBAIK MUNGKIN...AKU BUKAN IBU YANG TERBAIK..TAPI AKU AKAN CUBA JADI IBU YANG BAIK BUAT ANAK-ANAK AKU KELAK.


5 comments:

Zahraa George said...

congrates ERAH!! bestnyer...!!

rokiah said...

Bergenang air mata ibu erah mengenangkan betapa Tuhan telah memakbulkan doa kita semua, samada lambat atau cepat, ianya sebagai ujian untuk melihat sejauh mana kesabaran kita.

" Maka yang mana satu di antara nikmat-nikmat Tuhan kamu, yang kamu hendak dustakan" petikan surah Ar- Rahman yang selalu untie ulang-ulangi untuk hayatinya.

jaga diri baik-baik, doakan kesejahteraan suami di perantauan, jaga kandungan, jaga bakal anak angkat untie baik-baik, jaga dina baik-baik dan jangan kecilkan hatinya.

Salam peluk cium untie kepada erah dan dina. Kirim salam pada suami dan untie doakan beliau sentiasa di dalam perlindungan dan rahmat Allah swt dan di

Masdihana Hamzah said...

tahniah erah. jadi diri dan kandungan baik2. dah start morning sickness lum?

KAHERAH said...
This comment has been removed by the author.
KAHERAH said...

Buat As TQVM pasnie As plak k..sama2 kita terus berdoa sentiasa agar As pula diberi peluang bergelar IBU.

Buat Ibu Kiah..Terima Kasih Untie byk2..Kita kenal hanya melalui Cari Forum tp Erah da terasa bagai sudah lama kenal.Alhamdulillah,syukur akan perkenalan kita ni Ibu Kiah.Insya ALLAH Erah akan lakukan sebaik mungkin dengan Amanah ini da tentunya akan lebih menyayangi DINA.

Buat Mas...buat masa nie Erah takla alahan yang teruk cuma tahap keletihan tu da di tahap yg melampau. Letih sguhh2...Harap2 keadaan ini tak la memburukkan dan tak ada alahan yang teruk..tak sanggup nak morning sickness.

TQ semua..doakan kami ye...

Jenguk-jenguk gak cete yang lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...