halwa telinga

Thursday, June 4, 2009

Terubat sudah rinduku...

Wah..wah..tajuk bukan main lagi.kekekeke..terubat rindu pada siapa pula tu..huhuhu..Taklah pada sesiapa tapi pada buku-buku novel aku yang ada kat rumah di Malaysia tu..Dah boleh buat perpustakaan mini dah pun koleksi-koleksi aku tu..Boringnya dah lama tak pegang novel..aku memang hantu novel..alahai nak baca kembali buku koleksi Harry Potter aku tu ( macam budak-budak kan aku nie walau dah jadi mak budak,laki aku faham benar kalau aku da mengadap buku Harry Potter tu! )tup tup pagi tadi adik aku bagi link tuk hilangkan boring aku nie..hehehehe..

So apa lagi jom baca Novel dan Cerpen

http://penulisan2u.blogspot.com/

TQ2 dik..

2 comments:

REENAZ said...

Ha! Hantu novel yerrr.... Meh ler joint kami... Kat situ nanti erah akan jumpa kwn yg sewaktu dengannyer... Boley tukar2 buku ngan kengkwn. Dina tak boring ada kwn, Akif pun tak boring, mama dia lagiiiiiiiiiiii tak boring! Pas nih akak tak joint utk seketika kelas masak2 nih nak balik malaya.... Yahoooooo!!!!!

KAHERAH said...

Alaa..ramai ke balik Malaya nanti?emm tu arrr tak jumpa2 lg semua org..memerap jek dlm umh..

Jenguk-jenguk gak cete yang lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...