halwa telinga

Saturday, May 7, 2011

Masa untuk kami packing!

Assalamualaikum semua,

nampaknye ada kurang 4 hari lagi kami mahu balik kampung. Masih sibuk packing brg,bukan bawa blk apa pun bw balik baju2 yang dah tak leh pakai. Boleh ganti ngan baju2 baru ye tak abahnye?hehehe.Cukup 8 atau 9 bulan kami mesti balik. Lama rasanya tempoh tu. bukan apa saya dan suami anak sulung, pula tu dah tak ada abah yang boleh jaga mak-mak kami.Adik beradik pula masing-masing ada 3orang kalau ada ramai taklah rasa risau sangat kan? Sementara dua mak kami masih ada kami perlu balik dan berada di samping mereka.

Dalam pada sibuk nak balik,malam tadi hingga ke hrni Dina pula demam panas. Aqif dapat selsema. Semalaman tak tido jaga dak Dina yg kejap jek kebah demamnye dek kerana penangan batuk. Mudahan kesihatan kami sekuarga akan baik-baik sahaja(eik mcm lagu pujaan hati lak ayat ni)kerana nak balik bercuti ni kan. Sekarang sudah mula melangkah ke musim panas jadi kenalah memantau tahap kesihatan.Musim panas nilah mudah kena batuk dan demam.

So selamat bercuti pada rakyat malaysia yang merantau di Saudi ni. Khabarnya ramai tahun ni balik raya. Kami plab raya di Mekah tahun ni. Mudahan ada peluang kami nanti.Insya Allah.

No comments:

Jenguk-jenguk gak cete yang lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...