halwa telinga

Saturday, January 21, 2012

Hari-hari hilang mana boleh tahan...

Assalammualaikum semua...

Ini keluhan ke apa ni? Bukan apa..tak tahu nak buat camna lagi dah...ni apa kes ni??cer cete, cer cete hehehehe..

Hari-hari saya terpaksa bekalkan 2 batang pensil, 1 pemadam dan 1 pengasah baru tuk dak dina..aduhaiii...hari-hari balik sekolah benda-benda alah tu mesti hilang...aper awak makan ke kakak benda-benda tu huhuhu...Ni tinggal 4 bulan jek lagi tuk Dina menghabiskan tahun satu..kalau hari-hari hilang di congak2 dua batang pensil, satu pemadam ngan satu eraser leh beli benda alah lain kak! huhuhu pencil case pun hilang ater camna nak buat ni...

adakah anda mengalami masalah yang sama macam saya?? bila ditanya, biasalah jawapan yg formal..kawan ambil, tercicir dan tak tahu? hehehehe...

saya bg amaran "kalau hilang lagi saya tak bekalkan semua barang-barang tu tapiiii apakan daya tetap juga hilang..mcmana lagi saya harus tangani eik?moh bagi idea ke saya sikittt...makasih!

No comments:

Jenguk-jenguk gak cete yang lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...