halwa telinga

Thursday, July 19, 2012

Harapan Ramadhan



Assalammualaikum semua...Insya ALLAH esok kami di Saudi akan mengerjakan Puasa di Bulan Ramadhan...Mudahan kita semua berada dalam kesihatan yang baik untuk menghabiskan ibadah ini dengan pulangan dan amal yang berganda di bulan istimewa ini.

Sempena melangkahnya kaki kita ke bulan yang mulia ni..macam biasa shopink complex kat sini penuh dua tiga hari ni..depa dok pakat meraikan n pulun beli stok nampaknye...bertroli-troli gamaknye...di samping niat untuk beramal jariah agaknye..

so sepatah dua kata dari penulis blog...Amponkan saya..Maaf zahir dan batin..kadang memang tidak sedar laku dan kata bisa menguris perasaan kerana kita semua berbeza dari sudut hati dan rasa...kita tidak bisa menjaga hati semua orang tapi kita bisa berusaha untuk melakukan terbaik dalam perhubungan dan persekitaran...Benar-benar memohon ampon pada mereka yang membaca...Saya insan biasa yang memang tak lari dari khilaf...Saya berusaha menjadi yang terbaik buat semua..dalam perhubungan kekeluargaan, persahabatan dan persaudaraan...

Salam Ramadhan buat semua...

2 comments:

inc3 said...

Selamat berpuasa untuk kamu sekeluarga.sabar memangkah kalendar ye menunggu waktu untuk balik kampung.aku xbule pangkah sekarang,4 bulan lg baru bule nyanyi itu lagu 'balik kampung'.errr...saudi puasa jumaat ke babe?biaq benaa..aku apa pun xsiap lg.tunggu mlm ni,kalu masjid start terawih,laju2 pk menu sahur esok.hihi..ramadhan kareem! (",)

KAHERAH said...

Lindaaaa..

Maaf zahir batin kita sama-sama...Puasa dah kita beb..hehehe..Ko pendam dulu lagu ":Balik kampung tu beb cehcehceh...hehehe bagi aku nyanyi dulu ehhh hahahaha...sahur kami ala kadar pg td kekekeke..

Jenguk-jenguk gak cete yang lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...