halwa telinga

Thursday, October 9, 2008

Jenguk Mia kat Batu Pahat!



7hb Oktober aku dan dina bertandang ke rumah Uncle Z, Untie Milah dan Mia. Mereka akan berangkat esok hari 8hb ke Yanbu. Pergi dulu nampaknye Milah dan Mia ke sana. Bila aku katakan pada Dina yang kita nak g umah Uncle Z. Dia melonjak seronok..Yeh!yeh nak g umah Uncle Z kat Arab. Yelah sebelum-sebelum nampak Z depan pc ngan abah. Tak terkejut bila kata nak ke umah Uncle Z.hehehehe. Dalam kereta Dina masih sempat menanyakan aku " Abah ada tak ma kat umah Uncle Z?"..alamakkk aiii apa aku nak jawab...huhuhuhu. Bertolak jam 5 ptg sampai jugala di Parit Yusof jam 7 malam dah magrib.Nampak je Mia depan pintu umah Dina dah jerit Mia!Mia!..hehehhe..

Nampaknya kiriman buat suami dapat juga aku titipkan ke Z. Alhamdulillah, mereka pun da sampai Yanbu. Tengah tunggu berita jek dari mereka.hehehhe. Doakan kami pula ye ke sana.

Kugagahkan juga kaki nie nak melangkah. Sakit lagi nie..naik plak tangga umah Milah.kekeke. Malu pula bila Milah kata ayah dia leh urutkan. heheheh segan jadinya. Jadi aku tolak la ngan baik.hehehehe.

So apa-apa pun SELAMAT MENEMPUH KEHIDUPAN BARU DI YANBU, ARAB SAUDI!buat Milah dan Mia.

1 comment:

Mohd Sabar & Rafieah said...

Ko bawak keta ke ke umah zack tu Erah? Aku datng gak umah zack sehari sebelum ko datang. Apa pun aku rasa tak terlewat lagi nak ucap selamat hari raya maaf zahir dan batin dari aku Sabar , Peah , Iman , Amien untuk ko dan Dina. Kamal ari tu dah tepon aku dah jadi aku dah mintak ampun semua dah. ko kiralah waktu gembira hubby ko nak balik. Ingat doa ko tu bagi semua urusan diakta sana dimudahkan. ko pun doakan aku sekeluarga kat sini ok. Aku kat sini sefamily pun mendoakan ko selamat melahirkan zuriat kedua... Amienn ....

Jenguk-jenguk gak cete yang lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...