halwa telinga

Friday, August 21, 2009

Buat mereka yang mengingati kami, SALAM RAMADHAN!




Salam..

Alhamdulillah bakal bertemu lagi tahun ini Ramadhan Al-Mubarak. Kalau tahun dulu aku ngan Dina menyambut di Malaysia kali kami menemani Abah pula di Saudi bersama-sama dengan Aqif.

Ucapan Salam Ramadhan khas buat :

1) Suami Kesayanganku laaaa KAMARUZZAMAN BIN ABDULLAH dan anak-anak
2) Mak Ncik ( Mamaku ) AZIZAH BT JAFAR
3) Atuk ( Pak Mertua daaa ) ABDULLAH BIN MOBIL
4) Nenek ( Mak Mertua ) HASNAH BT CHE MAT
5) Moyang dina & Aqif ( Tok Ayah aku ) JAFAR BIN AMAT
6) Adik-adik dan ipar duai ku
7) Mak sedara & Pak sedara dimana jua mereka berada.
8) Sahabat-sahabat baikku yang tersayang yang berkongsi susah dan senang, suka dan duka iaitu WAHIDAH YAKOB serta suami dan anak-anak tersayang juga ZARINA BUJAL,suami dan anak-anak.Aku sayang korang dan persahabatan kita ni! (Aku tahu korang baca blog aku, huahuahuahu)
9) Sahabat-sahabat di Yanbu ni yang banyak aku belum jumpa dan kenal cuma dalam blog jek..kekkeke
10) Jiran tetangga ku kat sebelah & atas tu sapa lg kalau bukan Jamilah, Zikhan & Awang Ali
11) Buat sahabat lama masa di Universiti dulu Sharin Shaari serta isteri dan anak Saffiyah Irdina ( Dina!)hehehehe
12) Sahabat-sahabat yang mengenaliku masa sekolah, Universiti dan rakan maya.
13) Jiran-jiran lama masa kat Paka dulu tu..Jiran sebelah kiri Na dan Dean, Jiran sebelah kanan Kak nah dan Khairil, jiran belakang umah Ana dan Zunar serta Elly dan Usop.
14) Sahabat-sahabat suami kat Optimal dulu...
15) dan pada mereka yang tak aku sebutkan janganla mareeee arrrr..nak pose nie kena kawal marah!hehehe

SALAM RAMADHAN BUAT SEMUA MOGA RAMADHAN KALI INI MEMBERIKAN KERAHMATAN DAN KEBERKATAN DARI ILAHI. MOGA MENJADI RAMADHAN TERBAIK BUAT SEMUA TAHUN INI.

MAAF ZAHIR DAN BATIN, SEGALA SALAH DAN SILAP KAMI YE..
(kalau dulu aku bekerja di kantor tour and all our guest are from karyawan-karyawan from CALTEX & INDONESIA mereka siap bagi kad lagi bagi memuliakan ramadhan,kata mereka RAMADHAN lah masa terbaik untuk kita bermaafan dan tingkatkan amalan kita,mula-mula blurr jek dpt kad masa bulan ramadhan bukan kad raya,lama-lama biasa daaaa..)

2 comments:

Mohd Sabar & Rafieah said...

Assalamualaikum ...
Samalah aku (Sabar) dan keluarga (Peah,Iman,Amien)pun mohon seribu kemaafan andai ada salah dan silap sepanjang ko mengenali kami sekeluarga. Sampaikan salam aku kat Kamal (lama aku tak dengo cerita dari dia). Dan tak lupa jugak Zihan and family (blog dia pun tak berapa nak actif dah sekarang). Salam ramadan dari kami sekeluarga di Doha ...

KAHERAH said...

SALAM..TERIMA KASIH BYK2

Jenguk-jenguk gak cete yang lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...