halwa telinga

Friday, August 28, 2009

Heboh sekampung..huhuhu



GAMBAR YANG KAMI HANTAR UNTUK RUANGAN SALAM PERANTAU DI BERITA HARIAN DAN JUGA METRO

Salam..

Sedang duduk jam 1.30 tghari tadi,mama aku call.."Salam Long..(excited tul mama aku ni,nape eik?) Gambo along da kuar harini kat paper Berita Harian ruangan salam perantau.."huhuhu..itu kisahnya..tak sangka lak cepat kuarnya. Aku pun jawab, "ada lagi satu ma gambar kat paper Metro lak.."hihihi..tapi tak tahu bila keluarnya..

Kesian betapa teruja nya mama aku melihat gambar cucu-cucunya siap nak simpan dan gunting..Sedih pula aku sampai bergenang airmata bercakap dengan dia..apa-apa pun itu sahaja yang mampu kami usahakan buat mereka untuk ingatan,yang penting mereka turut gembira dalam sendu kerinduan.

Terima kasih buat teman kami yang bekerja di bahagian penerbitan dan jurugambar akhbar kerana merekalah yang memberi kami peluang,kalau tak tahulah mungkin tahun depan baru dapat masuk gambo tu..hehehhe..TQVM lynn dan Khai(nama pendek jek nanti kena serbu..huhuhu).

Ucapan pendek dari kami adalah amat bermakna buat mereka di kampung..Kami sayang semua!!!

8 comments:

Dida... said...

Salam Ramadhan...

Wah.. glemer you masuk paper... teringin jugak nak buat.. tp hubby saya x suka.... huhu.. nak wat camne.. dia pemalu... hahahah.. pemalu la sangat.. :)

KAHERAH said...

To dida...

Huhuhu..glemer kejap jek nie..hihihi.

Mohd Sabar & Rafieah said...

oho...main org dalam...tak aci ni...org kene queue panjang2 dia main potong ya...(gurau jek) ape pun biarlah org di kampung happy, kita pun jadi happy, ye tak?

ummu said...

Assalamualaikum;
salam perkenalan dan salam Ramadhan.

KAHERAH said...

Salam..

to peah n sabar...hihihi nak idupp beb..kikiki..taklah kebetulan diorg offer apa lg cepatla aku bertindak..kikiki

to ummu Masyitah

Salam perkenalan kembali dr Erah..

SkaterCW said...

Gambar surat khabar Metro tu ade kita org tampal kat Der Shelter kat kilang... Glamour weh...!! ^_^

KAHERAH said...

To skaterCW a.k.a BOB

huhuhu..awatnye pi tampal kat situuu..maluuu sehhhh kikiki

KAHERAH said...

To skaterCW a.k.a BOB

huhuhu..awatnye pi tampal kat situuu..maluuu sehhhh kikiki

Jenguk-jenguk gak cete yang lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...