halwa telinga

Tuesday, August 18, 2009

Mekah, Internet dan Tahniah abah!

Salam..

Dah lama tak update blog..biasalah internet buat hal dengan masalah ke slow"an nye (bahasa apa daaa) di samping kelewatan nak membuat pembayaran,huahuahua. So inilah cerita kami.

13hb Ogos 2009
Tahniah buat abah kerana melangkah setahun berhijrah keluar dari Malaysia iaitu dimana lagi Yanbu Al-Sinaiyyah, Arab Saudi.Alhamdulillah moga terus TABAH,CEKAL BERUSAHA demi keluarga di sini dan keluarga di kampung yang memerlukan perhatian abang sebagai ketua keluarga dan anak sulung..Moga abah akan sentiasa di murahkan rezeki oleh ALLAH, diberikan kesihatan yang baik untuk mecari rezeki itewww...

15hb-16hb Ogos 2009
Emm bila hubby kata nak ke mana kali ni? Mekah atau Madinah, mama pilih Mekah!!!huhuhu.Maka jam 6pg pas mama masak bekalan pagi nasi goreng minang dan cekodok bilis,berangkatttt pergi..Alhamdulillah dapat sekali lagi menunaikan Umrah..Syukur dan dapat juga bermalam di Mekah Al-Mukarammah..Anak-anak pun ok dan seronok.




Nape bila kulihat gambar-gambar ku ini ku rasakan yang badanku ini semakin berisi???...emmm salah baju tu kotttt...besarrr!huahuahua

Itu dia Ustaz Aqif!Insya ALLAH ye Qif..Mama suka tengok Aqif pakai kopiah tu! kekalkan ye Qif..Yang anak dara ku pulak nape macam kontrol ayu giteww..

Tutup jangan tak tutup kakak..sebagai langkah berjaga-jaga ye..

Tiap kali email kan gambar ke Bonda, Bonda kata napelah Dina geramkan adiknya..semua gambar banyak begitu..

Pilih kak jangan tak pilih..Abaya mana kakak suka ye?

No comments:

Jenguk-jenguk gak cete yang lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...