halwa telinga

Sunday, July 11, 2010

Bukan Sengaja untuk di kenang sebagai satu kesedihan


Salam...

Terpamer gambar arwah abah mertua dan Arwah adik ipar, Mak usu Dina di blog ini.. mewujudkan satu perasaan kerinduan dan kesedihan sang suami. Bukan sengaja untuk dikenang sebagai satu kesedihan tetapi sebagai satu kenangan bahawa mereka yang tersayang pernah bersama-sama di dalam kehidupan di dunia ini.Perginya adalah tuntutan yang telah di tetapkan dalam kehidupan kita sebagai manusia.

Bilang sahaja pada hati ini sendiri walau sudah sekian lama kehilangan arwah abah sendiri tapi perasan kerinduan pada dia tetap tak boleh diundang pergi. 17tahun satu jangka masa yang lama tapi terasa akan bagai baru semalam dia pergi...tika saat kerinduan itu datang airmata ini tak boleh di usir pergi..di mana sahaja jika rasa itu terdetik maka akan tetap mengalir airmata bagai mutiara sepi tiada siapa tahu akan kesepian itu walau sang suami. Kenangan-kenangan bagai di flash back kembali..mana mungkin kita panggil mereka kembali...

Mempunyai dan dipunyai hanyalah sementara di dunia ini..Al- Fatihah buat arwahyarham abahku Raman bin Adil, arwahyarham FIL Abdullah bin Mobil, arwahyarhamah Mak Wan(nenek)Jaharah bt Md Yusof, Arwahyarham adik iparku Suryati bt Abdullah dan Arwahyarhamah Noorharidah Abdul Rahim sepupu tersayang kami.

1 comment:

MadaM LaLa said...

Al-Fatihah
Tiada yg tahu melainkan org yg pernah melalui kesedihan di tinggal org tersayang yg menghadap Ilahi..

Jenguk-jenguk gak cete yang lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...