halwa telinga

Thursday, July 8, 2010

My Mak Mertua


Salam...

emm sehari selepas menerima berita anis sepupu kami akan mendapatkan rawatan pakar jantung menerima pula kejutan dan panggilan dari adik ipar di kampung yang mengatakan Mak masuk wad dan akan menjalani pembedahan...Aku yang dok sebelah En Suami terkejut...operate apa plak ni takde angin pokok leh goyang, ceh wah!huhuhu...

Rupanya mak mendapat ketumbuhan di sekitar $%^&*%* ( kod rahsia for women only) yang menyebabkan sakit dan berdenyut-denyut dan atas nasihat doktor perlu menjalani pembedahan. Ikutkan semalam mak akan menjalani operasi tu tapi memandangkan mak pernah menjalani pembedahan jantung berlubang dahulu, maka doktor decide tuk buat pemeriksaan keseluruhan.

So, petang tadi keputusan dah keluar..jantung ok, darah ok maka pagi ni waktu Malaysia mak akan menjalani pembedahan.. moga segalanya berjalan lancar, dan kesihatan mak akan pulih seperti sediakala kelak.

Untuk Mak Usu dan Famili.. Alhamdulillah dengan keputusan laporan jantung Anis.. Anis yang comel tue mempunyai jantung yang besar sedikit dan itu pasal pernafasan dan bunyi degupan ada berbeza sedikit.. Alhamdulillah..Terima kasih Ya ALLAH!

No comments:

Jenguk-jenguk gak cete yang lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...