halwa telinga

Thursday, August 11, 2011

Tempoyak!! hantu Tempoyak!


As salam semua...

Wahh entry tak tahannn..bab makan lak puasa-puasa ni.. Semalam saya dapat tempoyak..Aduhhh sudah lama tak makan tempoyak..Saya memang hantu tempoyak..tumbuk cili api lumur ngan tempoyak makan dengan nasi panas-panas berbuka semalam...Hahaha..suami di depan pun tak pasan bila makan..kikiki..

terima kasih pada Norazarina ramli yang membekalkan tempoyak buat saya..tak sangka dapat tempoyak..Makasih banyak pada encik pian yang menghantarnya...

hari ini saya demam dan selsema gara-gara belasah tempoyak...kikiki (takdela memang da beberapa hari selsema tetiba harini plak demam dan sendi semua sakit) So saya cuti masak harini tapi sahur esok saya nak masak nasi dan makan dengan tempoyak. Suami saya tak suka tempoyak jadi saya makan sorang-sorang. Bekal apakah pula buat encik suami tersayang saya nak bawa tuk bersahur di tempat keje pagi nanti..akan saya fikirkan..emmm kari kambing mungkin! peberet kami sekuarga..hehehe

tempoyak oh! tempoyak...

2 comments:

mama ainnurzariff said...

sama la kak...ezan pun suke sgt tempoyak ni..tapi asben kureng sikit..huhu
asben akak pun night shift ye mggu ni..nampaknye sama la kite sahur sendirian la..tapi ezan ade anak yg sama2 pose..ade gak la teman makan..

KAHERAH said...

hehehe sahur tempoyak pg ni hahahaha...emm minggu ni hasben keje malam so sahur sorg2 sebab dak dina tak nak bgn sahur...jeles sguh tgk anak2 yg seusia 5 tahun mcm dina da mula bertatih2 berpuasa..dina masih menyusu botol..tapi Insya ALLAH sebagai Ibu akak akan cuba latihkan dia 1/2hari..lama2 sure full..Insya ALLAH doa-doakanlah..

Jenguk-jenguk gak cete yang lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...