halwa telinga

Saturday, November 12, 2011

Musim sejuk sudah menjelma...









Assalammualaikum...



Nie raya betul ni sampai tak berupdate ini blog hahahaha...sekarang da nak masuk musim sejuk...



Kalau kat sini macam biasa lah kat tepi laut merah nun depan jek rumah saya ni hah, da seminggu lebih khemah terpasang dek pak-pak arab yang berpiknik bersama kaum keluarga...malam kalau kuar ke taman..(taman rama-rama gitu! hahahaha) sure2 berterebangan tudung kita!hehehe...kena pakai baju sejuk la jawabnya,maka pesen baju sejuk pun da mula di tayangkan kat centrepoint nun...hehehe...kalerful gitew! kalau anak-anak memang cantiklaa kena mak-mak mcm saya yang memakai ala-ala obersea org putih hehehe...kitaorg obersea gak tp obersea arab ehh??kakaka..



Hah apa lg jom pakat-pakat beli baju sejuk pastu kita g taman depan panda..tak lama lagi sure pesta bunga pelbagai warna akan di tanam kat situ.. nak-nak ada gadget baru sekarang ni kan encik kamal! amik sekeping dua ala-ala romantik hehehe..


apa-apa..seronok juga mengalami perubahan cuaca ni..semuanya datang dari nikmat ALLAH untuk penghuni dunia ini..Bersyukurlah kepada DIA kerana kita masih lagi bernafas untuk menikmati dan manfaatkanlah seada mungkin...

No comments:

Jenguk-jenguk gak cete yang lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...