halwa telinga

Saturday, March 31, 2012

Ini ujian..maka terima dan teruskan berdoa.

Assalammualaikum semua..

Semalam saya sambut Hari Lahir saya..30 Mac. Hari ini sudah dua tahun pemergian abah mertua saya 31 Mac...dan esok 1 April genap pula 19 tahun babah saya meninggalkan kami.

Ujian hari ini pula yang ALLAH berikan buat saya yang jauh di sini..Mama masuk hospital pula. Jangkitan kuman dalam paru-paru. Demam dan Asthma tak kebah-kebah..masuk gas dan injet da 3 kali sampai da mengigil-gigil kata adik saya. Moga ALLAH memberikan kesembuhan buat mama saya dalam meniti usia 59tahun ni.

Mari sama-sama doakan buat mama saya supaya dia sihat dan kuat semula menjalani kehidupan di dunia ini.Amin.
Dalam emergency room nunggu di transfer ke wad.
Kek beday dari suami tercinta
ada dua orang yang tak sabar nak makan kek itu.hehehehe

2 comments:

Ejalz said...

moga mama erah akan kembali sehat.... apa update terkini, dah kelaur spital ke?
sama-sama kita doakan yang terbaik untuk mama erah... erah pun sama, jangan terlalu risau... insyaAllah adik-adik kat sana berdaya menjaga mama sebaik mungkin...

KAHERAH said...

Ejal...terima kasih atas doa..masih di hospital..kena kencing manis pulak..masuk insulin..asthma da kurang..darah tgi da ok

adik badik tak ramai 3 org jek..rasa mcm nak anak ramai, bila sakit ramai jaga hehehehe...tp apakan daya da dua kali bedah..

Insya ALLAH adik yang berdua tu jaga dengan dayanya walau masing2 bekejar2 ke tempat keje...sampai ada yang kata "Long balikla long....huhuhuhu...sedih rasanyeee..cuma mampu berdoa...

Jenguk-jenguk gak cete yang lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...