halwa telinga

Tuesday, May 28, 2013

Snack View! Paghis

Assalammualaikum semua...

Laaaahaiii mode M da mariiii...PC br pulih dr sakit..kalau tak mmg tak berupdate...Layan dulu dari Lensa "KAMI" untuk pandangan dari mata hati...hehehehe yang biasa2 aje...Paghis I'M in LOVE! ( Nanti saya kasi cete detail k)


 Disney Dream..penutup di malam hari...diadakan sempena sambutan 20tahun anibersary disney...10malam=magrib di Paris...omak aiiii 9lebih masih cerah,jenuh nak tgu maghrib...hehehehe

 Finally we are here...dulu berangan-angan tak sudah...akhirnya dapat juga jejak walau tak dapat naik itu menara...fully booked arrr...next time ada rejeki ke???
Itu dua budak manyak syok...3hari di Disneyland Paris...Semua diorg terjah main kecuali roller coaster yang leh buat jantung jatuh!!hehehehe...Diorg benar-benar enjoy...terima kasih buat babah for 3hari Pakej di Disneyland. Harga Pakej 3hari offer sama dengan harga dua hari..so kata abah baik kita amik 3hari kalau harga da sama ngan dua hari...Enjoy!!

Harga Tiket sehari di Dua Park - 74 euro adult / 66 euro Enfant & Child
Harga tiket dua hari di dua park - 139 euro adult / 126 euro enfant & Child
Harga Tiket 3 hari dia dua park - 169 euro adult / 156 auro enfant & Child
** tapi sebabkan tengah anibersary so harga tiket dua hari sama dengan 3 hari di kasi offer maaaa...

Kami juga memilih hotel Adagio city aparthotel yang hanya 10minit naiki bas yg disediakan untuk ke Disneyland...senang dan mudah malah siap masak-masak segala bagai,Hotel pun cantik..siap kitchen nak masak pun mode rajin jekk..(betul tak Noor Hidayah Solihin???hehehehe)

So kedian saya update detail k...

No comments:

Jenguk-jenguk gak cete yang lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...