halwa telinga

Wednesday, October 12, 2011

Bam bam bam sudah buang botol susu!









Assalammualaikum semua...


Timbun kami...tembam kami..hehehe a.k.a Dina sudah buang itu botol susu..gara-gara dua tiga malam asyik muntah jek maka saya reka cerita yang dia muntah tu cacing susu..hehehe saya kata dia sudah 6tahun tu sebab cacing da banyak dalam perut asyik minum susu saja.hahahaha..minta maaf lah nak oii..malu pada kawan-kawan awak bila tengok awak minum pakai botol susu lagi. so far yuk tempoh 5-6hari ni dia da sebati. minum dalam cawan sahaja. ye!saya tahu susu elok untuk pembesaran tapi yang saya rasa tak suka pandang tu bila dia da besar sangat-sangat masih berbotol susu bila nak minum hahahaha...Alhamdulillah selesai masalah botol ni.hahaha..botol tu pun da selamat ke tempat pembuangan sampah di depan mata dak dina saya buang hahahahaha..harusssss...Bukti!!!
















4 comments:

MOMMY CGG said...

hi bambam...
anak aunty pun aunty pgl bambam jugak:)

leh kawan la nanti ye..
sooo cute

KAHERAH said...

hi aunty..dina pun selalu tgk gambo bambam aunty..Cutenya adam..kata dina..hehehe..

mdmlala said...

alolololo..cian dak timbam dah tak minum susu botol lagik....

KAHERAH said...

yelah bonda..dia da besarrr...minum dlm cawan sudahlaa..

Jenguk-jenguk gak cete yang lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...