halwa telinga

Thursday, October 20, 2011

Top Ten


Assalammualaikum semua..

Nak cete pasal satu pusat beli baju hehehe namanye Top Ten kat Madinah ni..Ala-ala reject shop gak kat Mesia..ala-ala factory outlet..hehehe tapi kenapa saya sukerr??sebabnye semua barang dan baju harganya SR10 kalau tukar duit Mesia RM 8.40 ikut currency sekarang hehehe..kualitinya alaa...baju yg direject tapi tak nampak mana pun rejectnya..cuma kenalah faham made in combodia,bangladesh, ehhh UK pun aderrr!! saya beli tuk anak buat baju basahan orang kampung kata tapi saya rasa buat baju jalan-jalan pun ok sebab cantik sangat..hehehe..ada yang dina bawa pakai gie sekolah..kikiki

Pasni saya memang ke situ lah gamaknya sebab harganya pun memang berbaloii hehehe..patutlaa mak-mak arab shopink kat situ dua tiga troli penuh..terbeliak biji mata..hehehe yelah kenalah faham dengan gaji suami mereka ditambah lak anak-anak yang ramai mahu tak dua tiga troli sekali beli...hehehe..

mula-mula tu saya kata apalah yang best sangat pasaraya ni sampai penuh jek tiap masa..ghupanya sebab inilaaa..SR10..kain pun bagus..kualiti jugakla kan..cuma REJECT! dan perkataan MADE IN...alaaa kat arab ni semua barang MADE IN CHINA cuma kualiti dia yg terbaiklaaa...hehehehe

So moh pakat ke Top Ten...kalau kat Dungun dulu Pasaraya Ten Ten kat sini TOP TEN!

4 comments:

kasihredha said...

murah tu...
patut le makcik2 arab tu beli bertroli2 kan

KAHERAH said...

tulaa..betul tu..saya yg tengok telan liur jekk hehehehe...saya dapat 3-4 tuk anak-anak da bersyukur sangat2 Alhamdulillah..besar sungguh nila SR10 tu bagi saya di sini hehehe

Ejalz said...

Erah, lagi satu tpt best kat Al-Haram Jeddah. Bezanya rega dia berbagai-bagai, tp masih murah. Design cantik2 mmg boleh buat pakai ke sekolah.

KAHERAH said...

alamak ejal..ce cete sikit kat mana al haram jeddah..kami lum pernah sampai situ kakakaka...yg kami selalu pegi kat balad ngan asia restoran hehehe

Jenguk-jenguk gak cete yang lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...