halwa telinga

Thursday, October 27, 2011

Suka saya blog ni macam-macam tumbuhan ader!

Assalammualaikum semua..

Pagi dah kat sini kul 4.41pagi..Biasalah saya tak tido waktu malam sejak 3-4bulan ni..hehehe..Anak-anak saya terbalik timing tido mereka. So selesai urusan saya menghadap Ilahi saya riki2 internet mencari khasiat tumbuhan..jumpa blog Bicara Tentang Tumbuhan..Ya ALLAH macam-macam nama tumbuhan ader..malah macam-macam khasiat...seronok pula membaca bab-bab tumbuhan sekali sekala..bagi yang minat bercucuk tanam leh la refer-refer blog tu...seronok pula membacanya walau saya ni tak minat menanam segala bagai jenis tumbuhan dan bungaan...hehehe.. Berbakti pada tanah, maka hasilnya ALHAMDULILLAh buat kita sekuarga kan?

No comments:

Jenguk-jenguk gak cete yang lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...