halwa telinga

Friday, October 7, 2011

Ejas mengejas kerana sudah buhsan ngan yang lama

Assalammualaikum semua...


Harini ada masa terlebih..anak da abes exam katernye..huahuahuahua...terima kasih pada encik goggle kerana dialah saya ghajin nak riki2 segala macam tuk pembaharuan blog ni..takdela berubah apa pun cuma nak try2 jek sesuatu yang baru..pasni leh cuba lagi banyak kan kan kan?takla fenin nak ngadap cete saya yang panjang berjela nanti...so inilah sedikit dulu pembaharuan blog saya..banyak gambau da saya let go..huhuhu..semak plak pandang..mcm2 pose ada kan?so kita letak mana yang patut jek dulu..yang comel-comel gitu...yang memberikan kesan di lubuk hati bila mandang kan gambo itu cehwah! pasni saya riki2 lagi tutorial serba macam mak nenek tuk pembaharuan ok!

Kita testing dulu scroll dalam posting ni dulu k...sekiannn..dan Alhamdulillah berjaya nampaknya shaye...ada kelassss...

2 comments:

mdmlala said...

waaa jadi laaa!!!

KAHERAH said...

Alhamdulillah jadikk...sampai mabuk2 baca kod dia nak ejas masuk huahuahua

Jenguk-jenguk gak cete yang lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...