halwa telinga

Saturday, May 26, 2012

Abah kata JOGGING!

Assalammualaikum semua..

Harini saya beransur sihat..Alhamdulillah..hampir 10biji ubat sehari saya kena telan..naik loya tekak saya yang semamangnya penakut nak makan ubat ni...Kalau minggu sudah saya macam orang berpantang actually pantang makan idaklah pantang rehat jugaklaa..makan saya balun jugak..patutnya saya harus ingat akan pemakanan bila dah tumpah darah camni..tapi semua makanan saya balun..mama saya takde agaknye jadi saya pulun semua...hahahaha

Suami saya kata gilah rajinkan diri jogging kalau tak nak jogging jalan jek keliling rumah pepagi..Dan untuk pertama kalinya setelah hampir 4 tahun mendiami kediaman ini syaa berjalan anak kat bawah kakakakaka..kelakau! Sambil-sambil nunggu van dina datang amik, dapatlah setengah jam..berpeluhhh koooooooooo...tapi pastu naik atas pulun nasi goreng plakkk adehhhh camna tu????

Esok saya usaha lagi k..dan tahan nafsu makan membuak2 sok...nape????nape???tak leh kontrol makan ni???lemak da bertimbun menyerang..camna nak nyahkannye..Suami dok pulun beli pelbagai buah..ehh saya makannnn..org da sedia belikan,membazir tak makan..Tuk orang sakit kata suami saya hahahaha...

Mudahan ujian minggu depan akan baik-baik aja dan takde keputusan yang merunsingkan..Amin..

Minggu ni abah janji kalau sihat nak ke Mekah tunaikan Umrah..dah 3bulan tak berulang alik di Safa  Marwah..berikan aku kesihatan yang baik Ya ALLAH untuk menghabiskan pergerjaan Umrahku nanti...Sayuppp mandang Safa Marwah tu...Camanala Siti Hajar dulu-dulukan..jauhlah juga mencari air tuk Nabi Ibrahim...Kuat betul Siti Hajar

"BERIKAN AKU KEKEBALAN KEIMANAN UNTUK HADAPI UJIAN-UJIAN MU YA ALLAH"

2 comments:

Unknown said...

seronok ye kat dapat kerap buat umrah

KAHERAH said...

Alhamdulillah rin...seronokkk..rezeki dr ALLAH

Jenguk-jenguk gak cete yang lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...