halwa telinga

Thursday, May 10, 2012

Doakan Abah selalu

Assalammualaikum..

Hari baca berita  tentang letupan loji pemprosesan gas di Paka,Terengganu. Takziah kepada keluarga yang telah pergi dan pada yang cedera mudah-mudahan ALLAH berikan kesembuhan buat mereka. Pada yang bekerja terutama suami saya juga Mudah-mudahan ALLAH memberikan perlindungan dan menjagai keselamatan abang di tempat kerja juga.

Kerja syarikat minyak apa saja boleh berlaku...Saya selalu pesan Dina, doakan abah di tempat keje..keje abah walau duduk saja tapi bahayanya mempertaruhkan nyawa..Kakak,adik dan mama tahu nak itu ini jek kikikiki abah keje dia saja yang tahu...( Ajal dan maut di tangan ALLAH )


Kami selalu memdoakan keselamatan abah k..Semoga abah berada dalam perlindungan ALLAH di mana juga abah berada. Kami sayang Abah...

Rasulullah s.a.w bersabda : "...dan ketahuilah olehmu bahawa apa yang menimpamu belum tentu kerana kesalahanmu dan akibat dari kesalahanmu itu belum tentu menimpamu"

3 comments:

Ejalz said...

dah jumpa dah komen.... tadi rasa dah try send... awat tak muncul2... kena moderate dulu ekk? hehe.. (sorry ler komen tiada kaitan dgn entri ... keke...)

KAHERAH said...

kakakakaka....gara2 tukau template baru da jd gini plak kikikiki

ranjau semusim said...

semoga sentiasa dilindungi oleh-NYA...

Jenguk-jenguk gak cete yang lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...