halwa telinga

Saturday, October 27, 2012

Berpisah tapi kasih dan sayang jangan di lupa!



Assalammualaikum...

Untuk Kenangan-kenangan terakhir kami menghabiskan detik-detik bersama sebelum masing-masing akan berpisah..Berpisah apa pulak ni???hehehe Oleh kerana Arab Saudi sekarang ni mengamalkan "Program Pemutihan" tulaaa kasi antau pendatang dengan izin! yekkkk...itu kasau nau bahasanyeeee...Pemaustatin sementara oklaa kot...Depa dok kasi antau pulang kami-kami secara berperingkat kerana sudah cukup,cukup sudah hehehe kontraknye...

So kami decide together-together sebelum salah seorang dari kami berangkat pulang...Inilah kami..suka duka,kawan tak kawan,masam tak masam..kami tetap bersama...Saya akui,pada mereka sudah saya katakan Zai...Faiezah...aku bukan sahabat yang baik, tapi aku berusaha ke arah itu agar persahabatan kita ni nanti membolehkan aku melangkah ke syurga...Jangan hanya kesilapan aku yang kecil korang kenang aku dengan berjuta keburukan..kenanglah aku sebagai manusia yang memang selalu berbuat silap..Dan mereka faham kerana sikap saya bila terasa sesuatu berlaku dalam persahabatan akan kerap meminta maaf...Saya sayangkan sahabat-sahabat saya...Mudahan mereka memahami dengan jangka pendek mengenali saya..faham perangai saya...nilai keburukan saya..tegur jika ada yang kurang...Saya jenis yang tak memilih kawan, dan saya tidak akan mencampur aduk kan urusan siapa yang dia nak kawan,siapa yang bermasam muka...siapa yg terpilih menjadi kawan...Saya kawan dengan semua orang tanpa sempadan...Saya takut di akhirat kelak hanya kerana saya menciptakan jurang perselisihan dalam persahabatan saya akan di soal kelak...

Maafkan saya sahabat-sahabat semua...Saya manusia biasa yang selalu berbuat silap...Saya sayang semua....

Mudahan sahabat saya yang pertama akan berangkat pulang akan di rahmati,diberkati,dimurahkan rezeki Oleh ALLAH dalam meneruskan kehidupan..Keep in Touch!

No comments:

Jenguk-jenguk gak cete yang lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...