halwa telinga

Monday, April 11, 2011

Thanks my abang!hehehe



Asslamualaikum wbt..

hehehe..ms hati gembira ni mahu berkasih-kasihan dan berthank youan (apa nye bahasa laa,kalau pak min baca aku takleh dapat A1)pada en suami saya yg telah memberikan hadiah beday saya sempena 32tahun huhuhu..tahun lepas dia hadiahkan saya I phone 3G, tahun ni jeng jeng jeng..hehehe..hati adak senang, ada manyak untung wooo..kakakaka..Terima kasih buat en suami walau dah terlewat hadiah tu sebab kesibukan keje tapi saya tetap tadah tangan sebesarnya menerima hadiah tu..sapa taknak wooo rugi,rugi,rugi,...rugi tak amik hahaha
untuk itu saya dengan rendah diri ingin mengucapkan berjutaan kasih dan thank you buat en suami kerana hadiah yg terlalu istimewa ni..saya amat berharap tuk beday suami saya jun ini saya mengandung kerana saya ingin menghadiahkan sepasang anak kembar buat dia..hehehe itu doa saya masa di arafah tahun lalu masa pengerjaan haji saya bersama suami. Dan tiap kali ke mekah dan di depan pintu kaabah dan di dalam hijr ismail saya pohonkan juga sepasang anak kembar hehehe..sebab saya telah menjalani operasi pembedahan untuk anak yang sulung dan kedua jadi saya amat berharap agar utk yang akan datang ni Allah kurniakan saya kembar sepasang lelaki dan pempuan sebagai penutup operasi pembedahan pewot saya ni hahahaha..doakan saya yek..terima kasih..

6 comments:

MadaM LaLa said...

jelessssnyaaaaa...
nak jugakkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!

KAHERAH said...

HEHEHE BONDA..ATI ADA MANYAK SENANG HRNI LOR...TGU AKU GUNA SAMPAI LEBAM EHHH...HEHEHE ALHAMDULILLAH REZEKI KEDUNIAN DR ALLAH..

LYNN said...

wah bahagiaaaa, bahagiaaaaa, marilah kita nikmatinya...ameenn.

KAHERAH said...

kak lynn Alhamdulillah moga kebahagian ini Allah panjangkan pula hingga ke syurga dan semoga kami tidak juga terlalu leka akan nimat dan rezeki keduanian yg Allah berikan...ameen...

Rs Iena D'Izmans said...

Alhamdulillah. Dapat jgak yg dihajati ya erah. Hehehee, akk tmpang gumbira la. Apa pun, akk pun ngah melatih jri ni n nk sesuaikn dgn gadget baru ni. Mudah ler sikit klu tk letih gak nk memicit hok kat tepon tecit tu. Perintaanmu masih dok dlm senarai mnunggu lh erah weeeii. Aku serba salah pulk dgn mu ni. Bukn apa mood aku ni klu dh terkucil dgn perkara2 yg meruntun hati,habis semua aku stop. Huhuhu.!..apa kata aku pi umah hang jer buatkat umahmu. Lagi fresh. Hehehehehehe. . . .Take a gud care for evrythn ya. Assalmkm.

KAHERAH said...

kak iena,saya jenis tak meminta apa yg suami saya hadiah dan beri saya terima dgn senang hati yelah sblm ni da biasa dgn erti kesusahan saya bersyukur sgt dgn apa yg ada.Alhamdulillah!
ttg request saya tu takpe kak bila free la lgpun saya tgh dibuai2 dan dah terpanggil2 nak blk kg ni nak blk bercuti.
apa2 pun thanks kak.

Jenguk-jenguk gak cete yang lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...