halwa telinga

Saturday, January 5, 2013

Musim agaknye

Assalammualaikum semua...

apa lah yang musim agaknyeee...musim sejuk???ye sini tgh musim sejukkk...sejukkk woooo...gigil2 memalam kena selimut tebal..takla kami buka aircond dua tiga bulan ni..jimat letrik!hehehe

ni nak cete..musimnyeee ni...g Dana Mall sekarang bukan main heboh anak-anak arab ni berroller skate katanyeeee..dezuppp...dezuppp cilok sini sana...so tengah musim roller skate katanye kat sini...hehehe sebelum ni skuter berbiji-bijila skuter abah beli tuk dina n aqif sudahnyeee berkarat kat bawah tu..musim katanyeee hehehe...hilang musim skuter masuk musim roller skate ni...hahaha apa tu roller skate??

survey kat wikipedia katanye roller skate ni ini maknanye ..hehehe

Roller skates are devices worn on the feet to enable the wearer to roll along on wheels. A first basic type of roller skate consists of a boot with four wheels with ball bearings, arranged in the same configuration as the wheels of a typical car.

hahhh hamik ko, buat research lagi U!..macam-macam rupa roller skate ni...dulu-dulu kan yg empat pasang kaki mcm kereta tu kan....cete pasal roller skate ni teringat kami zaman budak-budak dulu...adik-adik saya...linda dan adam,sampai kumpul duit raya nak beli..Ingat tak ngah?Ayang?..Dapat duit raya cukup-cukup masa tu harga sekitar rm70..(itupun da mahal bagi kami!....)warna merah pinky-pinky diorg beli...hehehe..Saya???saya tak minattt malah saya ni gayat n penakut!!! janganlahh di ajak...mmg saya taknak!hehehehe..

kredit to pakcik wikipedia for this picture!

Dah namanye musim,anak dara pun apa lagi nak juga mencuba nasib...dapatlah habuan warna pinky-pinky roda sebaris yang pada saya kalau saya pakai dan terjatuh da memang mcm nangka busuk jatuh dari pokok!hahahaha...untuk anak-anak..kalau boleh kita semua akan cakap, "kita dulu tak pernah rasa ni semua biarlah anak-anak mencuba dan merasai zaman anak-anak ini dengan indah" untuk kita dulu-dulu jadikan pengalaman terindahhhh...hehehehe

Selamat Beroller Skatela yek!





No comments:

Jenguk-jenguk gak cete yang lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...